Wednesday 11 June 2008

Trafic in Bucuresti

S-a eliberat traficul!!! Si nu e nici macar 15 iunie! Abia astept ziua asta, ca si cand EU as intra in vacanta nu copiii! Poate nu mai tineti minte de anul trecut daaaaar....odata cu vacanta se elibereaza si traficul! De parca toti s-ar duce la scoala cu masina...:)) Asadar, va dati seama ce frumos o sa se circule incepand cu 16?...daca de-acuma se simte!

Si in plus...azi am vazut pentru prima data pe noua ruta 2 oameni in costum pe scooter (=mini-motocicleta - cred ca asa se scrie:P). Auzisem ca ar fi cel putin 2 pe ruta asta dar nu am crezut pana nu am vazut cu ochii mei! Oare e un semn ca ne indreptam spre ceea ce s-ar numi o capitala europeana la inceputurile ei?? Ce bine ar fi sa incepem prin asta! Sa scapam de inhibitii si sa ne urcam pe motor cu geanta in spate agale spre munca :) Eu astept sa vad prima femeie in costum si pe tocuri calare pe scooter si promit ca imi achizitionez unul! Ca de, am si eu prejudecatile mele! :(
Problema este ca trebuie sa se indrepte si soferii bucuresteni spre aceeasi capitala europeana! Ca altfel o sa ramana multe scootere fara sofer!

3 comments:

Da said...

Ti-am dat un comment mai devreme dar se pare ca azi suferim de erori. Repet:
Vezi, ti-am zis eu si tu nu m-ai crezut...inversunare maxima. Pana sa apucam si noi( cele cu tocuri) sa mergem nonsalante cu scooterul prin oras trebuie sa ne dam mai mult interesul ( inclusiv noi, ca tot dam vina pe altii, dar suntem la fel) in trafic, si sa acceptam ca si cei pe 2 roti au aceleasi drepturi
Oricum pana una alta ma bucur de traficul de vacanta....iar despre scooter, nu cred ca trece vara fara sa-mi iau....macar pentru weekenduri :)

A.D. said...

Sper sa fie destul de multi care sa gandeasca ca tine in asa fel incat:
1. Numarul accidentelor pe scooter sa nu depaseasca numarul accidentelor de masina
2. Sa avem atat de multe scootere pe strazi incat sa ne obisnuim (noi soferii de 4 roti) sa aplicam regulile de circulatie si cu ei!
...si cine stie incet incet sa se reduca numarul de auto din trafic sub numarul de scootere. Nu ar fi tare?! :)

Da said...

Problema nu e numarul accidentelor, ci gravitatea lor.Nu e acelasi lucru sa-ti lovesti masina si sa te lovesti practic pe tine. Si nu cred ca tre sa asteptam sa se umple strazile ca sa-i respectam. Hai sa incepem sa respectam ca sa se poata umple strazile...
Ar fi genial sa fie multe scootere. Iti dai seama? sa folosesti masina numai cand iesi din oras, sau cand tre' sa plimbi mai multi oameni?