Tuesday 10 June 2008

Romanii - carcotashi!

Anul asta de revelion am remarcat o chestie foarte interesanta: romanii sunt carcotashi! Cred ca suntem cea mai carcotasa natie europeana! Noi comentam orice...niciodata ceva nu este suficient de bun, intotdeauna este ceva in neregula, intotdeauna gasim in jurul nostru unul prea urat, prea sarac, prea frumos, prea putin, sau prea mult! Oricat de bine ne-ar fi, tot e ceva ce lipseste sau ce nu merge! Nu zic ca de fapt am duce-o noi bine si ca nu avem motive sa ne plangem, dar de fiecare data trebuie sa gasim ceva, chiar cand suntem acasa, in concediu sau in momente de relaxare....
Azi mi s-a dovedit INCA O DATA!
Romania - Franta 0-0. Un scor bun pentru un prim meci. Un scor motivant pentru lupta intr-o grupa atat de grea! O strategie de inceput menita sa ne aduca o sansa, oricat ar fi ea de mica! Ei bine, NU! Nu e bine...ca baietzii nu au jucat deloc, ca nu a fost un meci palpitant, ca nu am dat gol, ca Mutu nu a facut nimic, ca nu au alergat destul etc. Oare italienii se simt mai bine ca noi (psihic vorbind!) stiind ca au jucat un meci extrem de "jucat" si de palpitant dar au pierdut cu 3-0?? Oare asta se vroia? Indiferent de scor sa ne putem mandri cu jocul palpitant al lui Mutu?? Nuuuu, nici asa nu ar fi fost bine ca nu mai aveam sanse...
Oricum ar fi, pentru romani nu e bine!
Haideti oameni buni sa ne bucuram totusi pentru ei, pentru noi, pentru ce este ACUM bine si sa lasam carcoteala pentru momente de plictiseala eventual, sau pentru miercuri, respectiv duminica, la TV, sa ii lasam pe ei sa o faca. Pentru ca ei o fac bine! Si daca e de divertisment e ok...

6 comments:

Da said...

Eu n-as zice ca e carcoteala...ne multumim noi cu putin. Nu zice nimeni ca nu e bun scorul, e acceptabil, dar asta nu e un motiv de fericire. Fericire e daca castigam....dar,cum spuneam avem noi despre noi o parere proasta, si de aici.....lasa ma, bine ca nu ne-au batut!
Cat despre romani in general, da asa e carcotesc intruna, pentru ca asa e natia asta....sa moara si capra vecinului, iar daca n-a murit oricum e nasoala...

A.D. said...

Din pacate zic multi ca nu e bun scorul! Ca de-aici si postu...
Reactiile pe care le-am auzit azi!!! Nu zic nici eu sa fim extaziati, dar macar sa apreciem ce e de apreciat. Nu vorbesc numai de reactiile live pe care le-am auzit (cum ca au jucat execrabil, ca suntem varza, ca nu s-a jucat nimic etc), dar si de alea de la TV de la suporteri...

scatteredbrain said...

:)) mda...asa e,problema in cazul meciului e ca toti ne asteptam ca franta sa ne calareasca (scz de limbaj :P) iar cand am constatat ca erau la fel de crispati era prea tarziu,d`aici senzatia ca e prea putin.
In rest asa e,o natzie de fufe:))

A.D. said...

de acord,doar ca nu e tocmai bine! de ce trebuie sa fim noi oare asa?? Oare daca batem italia (cum sincer cred ca se va intampla...:)) o sa se comenteze cum ca balanel nu si-a concretizat rolul de marcator al Italiei? :))) Ca am primit o multime de jokes pe tema balanel pe mess...mass :)

Tree said...

Scorul e foarte bun nu bun. inainte de meci eram cu toti "copii" pregatiti de meci cu bere, seminte, alune, etc... si ne spuneam sa bem repede cate 3 beri sa nu simtim golul francezilor din minutul 3. Si cand incolo, suprizaaaa! S-a terminat egal. Toata lumea era fericita, acum nu stiu daca din cauza scorului de la meci sau scorului de beri marcate de noi :)). Si in privinta cacrcotelii eu cred ca nu e chiar atat de rau, cateodata carcoteala ne da curaj, ne da speranta si ne ajuta sa visam ceva mai frumos. Deci e de bine dpmdv (era prea mult de scris :)).

Anonymous said...

Indiferent cat de mica este sansa noastra in aceasta grupa, eu cred ca trebuie sa fim optimisti si sa fim alaturi de baietii nostri. Daca nici noi, ca romani, nu credem in ei, atunci cine? Eu sunt convinsa ca vor da tot ce au mai bun in ei (implicarea emotionala de la intonarea imnului mi s-a parut fantastica, e clar ca s-a schimbat ceva si in mentalitatea noastra) si haideti sa fim cu totii mai romani atunci cand echipa are nevoie de noi, ca suporteri!
Hai Romania!! Hai ca se poate!!