Monday 9 June 2008

Dor de mare!...

Mi-e dor de maaaaaaare!!! O scurta vacanta de 2 zile in delta nu a fost suficienta...doar mi-a deschis apetitul! Asa ca week-endul asta fac tot ce pot sa ajung! ....sa stau pe plaja ca o soparla, sa nu fac nimic...sa beau, sa socializez, sa dansez, sa doooorm si poate si o baie scurta! Pacat ca nu e vara mai lunga! Am atatea planuri pentru vara asta!! o sa fac la sfarsit un rezumat, sa vad ce mi-a iesit si ce nu...Oricum, vara iubesc, vara traiesc intens si nu-mi prea vine sa dorm, vara e maaaareeee pe un litoral cam compromis dar la indemana!
Anul asta voi schimba vama! Nu, nu promovez 'Salvati Vama Veche"! O voi schimba cu altceva, mai putin stricat...O sa dau reteta celor interesati daca imi iese :)

4 comments:

Anonymous said...

VAMA A FOST MEREU NR 1 ...IN CELELALTE SINT MULTE FIGURI IN RATE ..

A.D. said...

Recunosc ca nu prea sunt optiuni dar incerc! Pana acum delta e de departe mai ok dar cam greu de accesat ca e drumul f lung... O sa mai incerc si altele (nu, nu ma refer la statiuni consacrate care pur si simplu imi repugna! gen: neptun, eforie, costinesti etc)
Dar oricat am vrea noi sa credem ca nu, vama e cu totul altceva! Si desi nu se poate compara cu nimic altceva, nu mai este demult cea mai buna optiune! Iar eu sunt optimista: cred ca exista si alte zone "noi" mult mai misto!

Anonymous said...

fuck Vama Veche ...dezamagire totala in ultimii 4 ani ...nici nu mai merita pomenita ..daca chiar vrei o viata linistita incearca grindul Chituc sau Gura Portitei insa la ultima va trebui sa iti dezvolti capacitatile de a comunica cu oamenii pt a obtinte rezultate maxime ..adica bani putini si distractie cat cuprinde ...sfat .. luati si cel putin o chitara cu voi si minim un om care stie sa o foloseasca si va fi ok

A.D. said...

M-am hotarat sa mai incerc o data Vama...in 2 weekenduri ma duc prima data pe anul asta acolo...poate am vreo surpriza placuta desiii....
Problema este ca am incercat ca si varianta Nordul Mamaia - spre Navodari si la fel: dezamagire totala! Oameni nashpa, scump....de kkt!
La Gura Portitei am fost acum vreo 4 ani si am fost si acolo dezamagita...totul este atat de organizat incat am impresia ca sunt intr-o tabara in liceu si mi se spune la ce ora sa ma scol, la ce ora sa mananc, la ce ora sa ma distrez etc! Mi s-a parut de-a dreptul dubios ca TOTI banii de pe peninsula trec prin receptie! Daca vrei sa inchiriezi table - la receptie, daca vrei sa te dai cu banana sau mai stiu io ce - platesti la receptie, daca vrei sa dai spaga 50 ron ca sa ai o camera cu A/C de 250 RON - la receptie! (nu, nu sunt fitze dar am prin un weekend cand PUR SI SIMPLU nu puteam sa respir!!!Era mai mult decat cald, un aer inecacios!)

De grindul Chituc nu stiu nimic..

Asadar...mai cautam!