Wednesday 6 March 2013

I'm back!

Nu as putea sa spun exact de ce nu am mai scris de o perioada lunga de timp....subiecte am cat cuprinde. Observ mereu lucruri in jurul meu! Cum se schimba situatii si de fapt..cum se schimba lumea! Mi-ar placea foarte mult sa am un instrument prin care sa masor parerea oamenilor din intreaga lume (in aceeasi limba:) ) despre perceptia lor asupra lumii din ultimii...sa zicem 2 ani. Cam de atunci mi se se pare ca au inceput schimbarile
M-am tot gandit daca mayashii astia au avut ei ceva dreptate...dar pana la urma cu ce ne ajuta sa stim ca cineva a prezis o schimbare?! Important este daca si cum se intampla!

Vara-mea mi-a spus ca e din cauza varstei. Ca perceptia mi s-a schimbat strict datorita "adultizarii". Dar vad asta in jurul meu, din ce in ce mai des latelly, si varstele sunt variate.

In principiu, observ o frustrare generala. Tot ce s-a intamplat pana acum, modul de viata, prioritatile, viata sociala, toate creaza mai nou frustrari in loc de multumire de sine si sentiment de fericire. Mi se pare ca lumea vrea ALTCEVA insa nu stie ce. Pana acum nu am intalnit pe nimeni sa imi poata da un raspuns clar despre ce altceva si-ar dori. Constanta este doar: timp! (care pare ca se scurge si el mult mai repede!). Si in plus, pentru mine si pentru altii asemeni mie care lucram intr-o corporatie - o putem numi "uzina" - se pare ca suntem intr-o totala disonanta cu targetul impus de ele (corporatiile). Desi ni se spune si suntem manati ca cel mai important lucru pe care trebuie sa il facem este sa facem bani...cat mai multi bani...se pare ca aceasta directie nu se MAI potriveste cu a noastra! LA intrebarea mentionata, nimeni nu mi-a raspuns: mai multi bani! Ba mai mult, un prieten imi spune ca seful lui, intr-o corporatie, cu un salariu exorbitant, este extrem de nefericit si s-a saturat de tot! De unde deduc ca aceasta fuga spre ALTCEVA nu este doar o scuza pentru ca nu am aveasi am vrea mai mult din ce avem acum, ci doar pentru ca nu mai vrem ce avem acum!

Am citit pe la inceputul anului un articol scris de JTI cu top 100 tendinte intuite pentru anul 2013. Ele se impart practic in 3 categorii: retragerea omului spre natura, mancare sanatoasa si tehnologie. Sunt total de acord si abia astept finalul anului sa vad daca au avut dreptate.

In ceea ce ma priveste, eu simt ca nu ma mai multumeste nimic...din ceea ce fac, din ce idei imi vin sa fac! Poate doar cititul...dar cred ca prin natura noastra, sau a mea, daca o activitate nu ajuta pe cei din jurul nostru nu exista sentimentul de implinire...Si ma tot invart in jurul cozii incercand sa gasesc o solutie rationala, ca persoana rationala ce sunt, la o problema existentiala. Si incet incet ma conving ca nu asta este calea. Si atunci ma gandesc sa astept sa vina singura la mine solutia. Dar in acelasi timp nu sunt o persoana pasiva si nici prea rabdatoare. De aici impasul.
Any ideas?

No comments: