Tuesday 19 August 2008

Fuck UE!

Am intrat in UE! WOW! Ce tareee, ce de drepturi avem si noi romanii in sfarsit...!!!
KKT! Am ajuns la concluzia ca nu putem fi Europeni daca restul cetateniilor europeni ne vad tigani! Si asta DA, este o generalizare pertinenta (zic eu). Nu pun aici la socoteala si nici nu discut despre faptul ca suntem o natie cu defecte vizibile, ca nu ne comportam europeni etc.
Pana una alta, am intrat in UE, ne-au acceptat, cu bune si rele...ar trebuie sa fim vazuti ca atare, NU?!
Printre drepturi se numara si dreptul la munca in oricare dintre tarile Europei. Oare cine draq il respecta??
Am depus la inceputul acestui an, timp de vreo 3 luni cate 5 CV-uri (in medie) pe zi in; Germania, Belgia, UK pt diferite job-uri. In principal la joburi care tineau de domeniul in care am studiat insa si in plus, doar sa vad ce se intampla...de genul: secretara, asistent manager etc. Toti cei care mi-au raspuns (si asta inseamna aprox 85%) imi zic ca nu corespund cerintelor!! Adik ce kkt tre sa am / fac ca sa fie secretara??? Nu sunt de ajuns 5 ani de studii si 7 ani de munk??? Oare credeti ca nu m-au vrut ca trebuia sa fac scoala de secretare?? :)))
Asa ca m-am decis ca data viitoare cand mi se mai pune pata sa emigrez sa mint putin, ca vad ca romanca din Romania nu merge...
Daca aveti alte idei pls share!


P.S. Mentionez ca domeniul vizat in care am tot depus CV-uri este legat de Stiinte politice & alike...diverse institutii europene, organizatii europene, organizatii non-guvernamentale etc.

2 comments:

Bogdan said...

Faptul ca in Europa nu se lucreaza pe pile este o iluzie, parere mea :) Asa ca nu te mai stresa pentru toate prostiile astea.

Da said...

Mai scriem si noi cate ceva? Hai impresioneaza-ne, ca stiu ca ai lucruri de zis...