Monday 21 July 2008

Si am ajuns in Vama...

Cum o fi ea Vama de "stricata" si plina de printzese / cocalari, tot are aerul ala de...vama! Nu stiu cum dar te face sa uiti de tot si te lasa sa ignori ce nu-ti place.
Da, e tziganie! Sunt cocalari care vin sambata seara in vama ca sa dea la "tir" (o chestie de genu parcul copiilor din buc. unde tragi cu pusca in rate), sau sa dea cu pumnu intr-un sac de box care iti zice cat de puternic esti! :))) Chiar sunt cocalari in vama! Si pitzipoance...care se imbraca in rochitze de matase cat mai scurte si tocuri cui sa iasa "in oras" sambata seara desi peste tot e numai nisip!
...si totusi am reusit sa ma relaxez! Am ignorat cocalarii, am ignorat "fetitzele", am ignorat rockerii mortzi de beti de pe plaja si de la Epava si alte cateva chestii care nu ma atrageau sii...uite asa a venit relaxarea...starea in care sa nu faci NIMIK! Statu ca shoparla! Nici sa vorbesc nu am avut prea mult chef! (ziua la soare :) )
Deci da, vama inca merita pentru momente de pace si pentru niste fun de noapte! Asta daca poti sa ignori ce nu-ti place...
In 2 saptamani ma intorc! :)

No comments: